عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

چقــدر باید بگذرد
تا مـن در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد میشوم،
تنـــم نلــرزد…
بغضــم نگیــرد…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


گاه کوچکم می بینی و گاه بزرگ…

نه کوچکم و نه بزرگ؛ خودت هستی که دور می شوی و نزدیک…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی…
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

برهنه می آئیم ، برهنه می بوسیم ، برهنه می میریم
با این همه عریانی ، هنوز قلب هیچکس پیدا نیست

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته‌ای ،

از این آشفته‌ام که دیگر نمی‌توانم تو را باور کنم …

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

چشم هایم را به بیمارستان می برم…
نمی دانم چه مرگشان شده!
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

نقاش نیستم ، ولی دلم برایت پر می کشد… 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم "خوابم می‌‌آید"
می‌گویم "یـــــــارم می‌‌آید"
وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


کاش دنیا
یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


اگر چه عاشقی پر شور بودیم
به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم
من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

به همین سادگی از چشم دلم افتادی
آخرین بار چنان برگ گلی در بادی
بیشمارند همه تیشه بدستان در صف
گرچه شیرین منی از دهنم افتادی
باز گویم که چه ساده در دلم جا کردی
نه به این سادگی اما تو ولی افتادی


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

آب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است ...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

مهم نیست در عشق به وصال برسی مهم اینست که لیاقت تجربه کردن یک عشق پاک رو

داشته باشی..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


من و باران، من و دریا، من و تو

من و شب‌بو، من و فردا، من و تو

دوباره عاشقی را می‌سراییم

من و مجنون، من و لیلا، من و تو

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


به بند دلت میاویز
رخت خاطره ام را
گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


دلم غرق تماشا بود، رفتی
میان اشک و آه و دود رفتی
کنار حسرتی دیرینه ماندم
بهار من، گل من، زود رفتی

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

دلم باغی پر از ریحان و گل بود
به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل
مگر چشم تو از قوم مغول بود؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

دلتنگی عین یه مار اومده رو قلبم نشسته

هر چند لحظه ...

یا چند ساعت گاهی هم چند روز یک بار میآد نیششو فرو میکنه تو قلبم ...

گُر میگیرم ..

بعد آرووم میشم ..

دوباره....................

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


آموخته ام
که بدون عشق می توان ایثار کرد

اما...

بدون ایثار هرگز نمی توان عشق ورزید.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

سخت ترین دوراهـی:
دو راهی بین فراموش كردن و انتظار است.
گاهی كامل فراموش میكنی
و بعد میبینی كه باید منتظر می ماندی.
و گاهی آنقدر منتظر می مانی كه
میفهمی زودتر از اینها باید فراموش می كردی.....!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 691
بازدید دیروز : 112
بازدید هفته : 807
بازدید ماه : 691
بازدید کل : 281169
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس